ALERT
Kliknij aby się zarejestrować i zdobyć setki unikalnych kont!

Epremki.com | Prawdopobnie najlepsze darmowe konta premium w internecie

 3009

Czy można zarabiać siedząc w domu?

autorstwa EvilUncle - 03-02-2017, 21:37
#1
Witam, piszę tutaj głównie o pracy dla uczniów lub studentów, którzy mają zróżnicowany grafik. Piszę ten wątek, ponieważ sam szukam i szukałem takiej pracy i podzielę się swoim doświadczeniem, ale również Wy możecie się podzielić swoim. Ja jestem uczniem, który chce pracować, bo każdy ma jakieś swoje wydatki. Poszukiwałem takiej pracy i znalazłem jako ankieter przez internet. Byłem na rozmowie kwalifikacyjnej i wszystko pięknie ładnie, ale na początku chcieli żebym oceniał jak działa zakładanie kont w poszczególnych bankach. Już na początku było to dziwne, ponieważ do założenia konta należy podać wszystkie swoje dane i to już było podejrzane. Od razu zrezygnowałem, ponieważ nie chce kłopotów i w dodatku z bankami. Ja miałem taką historię z pracą w domu, dlatego teraz jestem przezorny na takie oferty, ale może Wy macie jakieś oferty, gdzie sami pracujecie i możecie na polecić?
 Odpowiedz

#2
Skoro mają ci płacić to potrzebuja też twoje dane. Jeśli jest umowa to czyta się ją od A do Z
 Odpowiedz

#3